دمای تهران به 41درجه می رسد

به گزارش وبلاگ جناب خان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم افزایش گرما در روزهای آینده، گفت: دمای تهران در روزهای پنجشنبه و آدینه به 41 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

دمای تهران به 41درجه می رسد

خبرگزاری ایلنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم افزایش گرما در روزهای آینده، گفت: دمای تهران در روزهای پنجشنبه و آدینه به 41 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

احد وظیفه (مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی) درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: کمینه دمای هوای امروز تهران 23.5 است که نسبت به روز گذشته حدود 7 درجه کاهش داشته است.

وی با اشاره به روند افزایش دما در اکثر استان ها گفت: از امروز روند افزایش دما شروع خواهد شد و انتظار داریم تا روز چهارشنبه و پنجشنبه دما به بالاترین میزان خود برسد. دمای امروز تهران 38 درجه سانتیگیراد خواهد بود، اما انتظار داریم در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به حدود 40 درجه برسد. همچنین در روز پنجشنبه و آدینه نیز احتمال رسیدن دما به 41 درجه نیز وجود دارد. روند افزایش دما نیز تا 10 روز آینده ادامه دارد.

توضیح داد: امروز و فردا در شمال غرب کشور رشد ابر و ناپداری را شاهد هستیم. همچنین در شمال شرق کشور یعنی خراسان شمالی ارتفاعات شرقی گلستان و سمنان و همینطور شمال غرب استان آذربایجان غربی و شرقی بخش های کوهستانی اردبیل رشد ابر و ناپایداری گزارش شده است. فردا نیز همین شرایط در این مناطق وجود دارد.

وظیفه اعلام کرد: همچنین در جنوب استان سیستان و بلوچستان بخش هایی از هرمزگان، بخش های جنوبی استان فارس مانند شهرهای داراب، لار باران عصرگاهی گزارش شده است و شاهد رگبار تند همراه با سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به تداوم گرمای هوا در چند روز آینده، یادآور شد: در منطقه سیستان و بلوچستان نیز بادهای معروف 120 روزه تا از روز سه شنبه تا پنج شنبه در این منطقه تقویت می گردد که باعث ایجاد طوفان وگرد و غبار در بعضی مناطق می گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "دمای تهران به 41درجه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای تهران به 41درجه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید