خبرنگاران میزان ورود خودرو به مشهد 47 درصد کاهش داشته است

به گزارش وبلاگ جناب خان، مشهد- خبرنگاران- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: میزان ورود خودرو به مشهد طی 24 ساعت گذشته 47 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته اما همچنان تقاضای سفر وجود دارد.

خبرنگاران میزان ورود خودرو به مشهد 47 درصد کاهش داشته است

سرهنگ هادی امیدوار عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ جناب خان افزود: همچنین از ابتدای اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند ماه تا کنون نیز میزان خودروهای ورودی به استان 60 درصد و به مشهد 40 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده های استان عادی و روان است.

او ادامه داد: در تمام جاده های استان بارش باران و لغزندگی سطح جاده گزارش شده است، همچنین در راستاهای کوهستانی نظیر گردنه تیوان در راستا قوچان-درگز، گردنه گوجگی در راستا مشهد- کلات و آزادراه شهید شوشتری مه گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

پیش از این ظرف روزهای 25 اسفند 1397 تا خاتمه چهاردهمین روز فروردین 1398 که شرایط در کشور عادی و خبری از بحران کرونا نبود 13 میلیون و 500 هزار زائر و مسافر نوروزی به خراسان رضوی سفر نموده بودند.

سفر 12 میلیون نفر از این تعداد زائر و مسافر با استفاده از خودروی شخصی، یک میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای و بقیه به وسیله راه آهن و فرودگاه انجام شده بود.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی فعال در این استان ظرف امروز و فردا چهارم فروردین بارندگی شدید و رو به برتری را به همراه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران میزان ورود خودرو به مشهد 47 درصد کاهش داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزان ورود خودرو به مشهد 47 درصد کاهش داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید