تیموری: امیدوارم قهرمانی در جام حذفی را به هواداران هدیه بدهیم

به گزارش وبلاگ جناب خان، میثم تیموری مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور گفت: در جام حذفی این فرصت را داریم که یک جام به هواداران هدیه بدهیم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

تیموری: امیدوارم قهرمانی در جام حذفی را به هواداران هدیه بدهیم

میثم تیموری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ جناب خان، در خصوص شرایط تراکتور بعد از پیروزی برابر سپاهان گفت: تیم ما خوشبختانه از لحاظ روحی و فنی شرایط خوبی دارد و برد برابر سپاهان هم برای تراکتور بسیار مهم و حیاتی بود. بازی با حریفان مستقیم بازی های شش امتیازی هستند و خدا را شکر که سپاهان را بردیم و برابر استقلال هم امتیاز گرفتیم. در حال حاضر در رده دوم هستیم و امیدوارم در خاتمه لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم.

وی در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر شهر خودرو تاکید کرد: این بازی هم جزو بازی های مهم و شش امتیازی تراکتور است و با اینکه در زمین حریف بازی می کنیم ولی هدفی جز برد نداریم، هر چند که شهر خودرو هم حریف قابل احترامی است. بعد از این بازی شاید تا حدودی کار ما راحت تر شود، خصوصا اینکه شهرخودرو، سپاهان و استقلال باید با هم بازی کنند و این بهترین فرصت برای ما است تا بتوانیم به آن هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

مدافع تراکتور در خصوص موقعیت تیمش در جام حذفی مطرح کرد: در جام حذفی هم این فرصت را داریم که قهرمان شویم، هر چند که تیم های خوبی در این جام حضور دارند. ما در جام حذفی این فرصت را داریم که یک جام به هواداران هدیه بدهیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا آنها را خرسند کنیم.

تیموری در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟ شرح داد: خدا را شکر شرایط خوبی داشتم ولی هواداران و کادر فنی باید راضی باشند. هواداران و تیم تراکتور مرا به روزهای اوج رساندند و از اینکه پیراهن تراکتور را بر تن کردم احساس بسیار خوبی دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تیموری: امیدوارم قهرمانی در جام حذفی را به هواداران هدیه بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیموری: امیدوارم قهرمانی در جام حذفی را به هواداران هدیه بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید