خبرنگاران فکری: رفتار شفر جوانمردانه نبود

به گزارش وبلاگ جناب خان، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از وینفرد شفر سرمربی اسبق آبی پوشان پایتخت گلایه کرد و گفت: به عنوان یک ورزشکار از همکار خود گلایه مندم که کار ناجوانمردانه ای انجام داده و باوجود دریافت مطالبات خود، برای باز شدن پنجره جابجایی، اقدام نکرده و نامه نزده است.

خبرنگاران فکری: رفتار شفر جوانمردانه نبود

به گزارش وبلاگ جناب خان، محمود فکری در خاتمه ملاقات تیم های فوتبال استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته نخست فصل جدید رقابت های لیگ برتر که در استادیوم آزادی برگزار گردید و با رجحان دو بر یک آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت، اظهار کرد: به بازیکنان خود خسته نباشید می گویم زیرا با تمام وجود بازی کردند و عملکرد کم نقصی را به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: در نیمه اول و دوم موقعیت های زیاد گلزنی ایجاد کردیم و شاید به خاطر فشارهای ناشی از شروع لیگ، در نیمه اول نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم توانستیم از موقعیت ها بهره ببریم و حتی می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.

سرمربی استقلال تهران گفت: با توجه به اینکه شروع لیگ بود، خوب عمل کردیم و البته تیم مس رفسنجان نیز تیم خوبی بود و بی شک در آینده از این تیم بازی های بهتری خواهیم دید.

فکری در پاسخ به سوال دیگری درباره سرنوشت پنجره جابجاییی استقلال نیز گفت: اگر مطالبات پرداخت شده باشد، به عنوان یک ورزشکار از همکار خود گلایه مندم که کار ناجوانمردانه ای انجام داده و به رغم دریافت مطالبات خود، برای باز شدن پنجره جابجایی، نامه نزده است. امیدوارم کمتر شاهد این گونه رفتارهای ناپسند در فوتبال باشیم.

وی اضافه کرد: البته از از قبل به تیم خود و بازیکنانم اعتقاد کامل داشتم و امیدوارم در آینده پنجره جابجایی باز گردد و بتوانیم از تمامی بازیکنان خود استفاده کنیم.

سرمربی استقلال همچنین در نشست خبری بعد از مسابقه اظهار کرد: روزهای سختی را می گذرانیم و احتیاج بود در شروع مسابقات، پیروز از زمین خارج شویم که خوشبختانه این رخ داد. خدا را شکر توانستیم یک بازی روان ارائه بدهیم و با دو گل برنده شویم که قطعا به ما یاری می نماید.

فکری در پاسخ به سوالی درباره میزان رضایتمندی خود از بازیکنان و همچنین سرنوشت پنجره جابجایی استقلال گفت: روزهای بسیار سختی را گذراندیم و فشار و مسائل زیادی هم از نظر امکانات و هم مسائل مدیریتی ناشی از بسته بودن پنجره جابجایی داشتیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان مان خیلی خوب این مسائل و فشارها را تحمل و مدیریت کردند و توانستیم امروز با آرامش وارد مسابقه شویم و با آرامش نیز مسابقه را به خاتمه رساندیم.

وی تأکید کرد: بسته بودن پنجره جابجایی نیز یک مقدار دست ما را در تعویض و حتی نحوه ترکیب اصلی بسته بود. در مجموع بازیکنان خوبی داریم که به آنها اعتقاد دارم. خدا را شکر بازیکنان مان کوشش خوبی کردند و دو تعویض هم داشتیم و از جوان هایمان استفاده کردیم.

فکری درباره خبر ابتلای نادری به کرونا گفت: این خبر از سوی باشگاه تکذیب شد؛ ضمن اینکه در تست مجددی که از نادری گرفتند، هیچ مسئله ای وجود نداشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فکری: رفتار شفر جوانمردانه نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فکری: رفتار شفر جوانمردانه نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید