تخصیص بودجه به احداث پلاتوهای تئاتر در کرج

به گزارش وبلاگ جناب خان، رحیم خستو شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب استان البرز که در باغ گل های پارک شهید چمران کرج برپا است، اظهار کرد: این نمایشگاه سال جاری دریکی از زیباترین نقاط برپاشده است اما بهتر بود متولیان برگزاری نمایشگاه مقدمات این رویداد بزرگ فرهنگی را از چند ماه قبل شروع می کردند تا شاهد تأثیرگذاری بیشتری باشیم.

تخصیص بودجه به احداث پلاتوهای تئاتر در کرج

وی با تأکید بر اینکه سال جاری روند اجرای نمایشگاه کتاب بهتر از سال قبل است، گفت: فروش لوازم التحریر و حضور فست فودها در فضای نمایشگاه در نظر گرفته نشده است.

خستو با اشاره به اینکه شورای شهر به دنبال اقدامات جدید و تأثیرگذار در عرصه فرهنگ است، گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد جلال مقامی ازجمله این اقدامات مهم بوده است.

عضو شورای شهر کرج شرح داد: اختصاص اعتبار برای احداث باغ کتاب در کرج به جد دنبال شده است به دنبال جانمایی زمین برای تحقق این مهم هستیم که دو قطعه در منطقه شش مدنظر است و مذاکرات مذکور در این خصوص ادامه دارد.

وی از تخصیص بودجه برای ایجاد پلاتوهای تئاتر اطلاع داد و گفت: با همکاری مدیریت شهری کرج و اداره ارشاد اسلامی استان این اقدام انجام خواهد شد.

خستو با اشاره به اینکه ارتباط با هنرمندان ملی و حتی جهانی را مدنظر داریم، گفت: امیدواریم آثار هنری، مذهبی و یا آئینی در شهر کرج بیش از گذشته به نمایش گذاشته گردد.

وی با تأکید بر اینکه بزرگان شهر کرج به فکر انجام اقدامات فرهنگی هستند و از آن حمایت می نمایند، گفت: انجمن های مردم نهاد می توانند در فعالیت هایی مانند یاری به فروش بلیت پلاتوهای تئاتر در راستای حمایت از هنرمندان، مشارکت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تخصیص بودجه به احداث پلاتوهای تئاتر در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص بودجه به احداث پلاتوهای تئاتر در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید