افتتاح دویست و بیست و هفتمین پایگاه اورژانس در پردیس، کمبود بیمارستان مهمترین چالش اورژانس در شرق استان تهران است

به گزارش وبلاگ جناب خان، امروز (شنبه) دویست و بیست و هفتمین پایگاه اورژانس تهران در پردیس با حضور دکتر صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران، دکتر آقازاده معاون فنی و عملیات، استاندار تهران افتتاح شد.

افتتاح دویست و بیست و هفتمین پایگاه اورژانس در پردیس، کمبود بیمارستان مهمترین چالش اورژانس در شرق استان تهران است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ جناب خان، امروز (شنبه) دویست و بیست و هفتمین پایگاه اورژانس تهران در پردیس با حضور دکتر صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران، دکتر آقازاده معاون فنی و عملیات، استاندار تهران افتتاح شد.

دکتر یحیی صالح طبری روز شنبه در حاشیه افتتاح پایگاه مرکز اورژانس شهر پردیس به وبلاگ جناب خان گفت: از بومهن تا میدان امام حسین (ع) استان تهران بیمارستان بوعلی و در مسافت بیشتر بیمارستان شهدای تجریش را داریم و هر آمبولانس برای انجام ماموریت و تردد در این جهت نیازمند سه ساعت زمان است و در اوج ترافیک این زمان بیشتر می گردد.

وی ادامه داد: ساخت یک بیمارستان در شرق استان تهران دسترسی راحت تری را برای مردم و کارشناسان اورژانس تامین می نماید.

رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به استقرار سه پایگاه اورژانس در پردیس اظهارداشت: هر یک از پایگاه های مستقر در پردیس به طور میانه روزانه به 15 ماموریت می فرایند و با ایجاد پایگاه های بیشتر و افزایش کارشناسان، می توان خدمات بهتری به شهفرایندان ارائه کرد.

دکتر صالح طبری با بیان اینکه کل مرکز دیسپاچینگ در تهران مستقر است شرح داد:فرآیند اعزام آمبولانس به مقصد حداکثر 3 دقیقه طول می کشد و این اعزام با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت فرد تماس گیرنده، جی. پی. اس آمبولانس ها و هوشمندی سیستم انجام می گردد و فرقی ندارد که تماس از تهران و یا پردیس باشد.

وی با تاکید بر ضرورت قرار گرفتن ساخت محل اورژانس در مبلمان شهری، گفت: در طراحی شهر های تازه باید علاوه بر کلانتری، آتش نشانی اورژانس نیز دیده گردد.

دکتر صالح طبری با اشاره به شرایط ویژه شهرستان پردیس گفت: با توجه به بروز حوادث طبیعی مانند زلزله در پردیس و شرایط توپوگرافی منطقه، باید نگاه ویژه ای به این شهرستان در حوزه امداد رسانی داشته باشیم.

وی با اشاره به خدمات رسانی خوب اورژانس، گفت: در شهر پردیس سوله بحران، اتوبوس آمبولانس، پد بالگرد و نیرو های زبده داریم و ایجاد پایگاه های اورژانس بیشتر در دستور کار واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افتتاح دویست و بیست و هفتمین پایگاه اورژانس در پردیس، کمبود بیمارستان مهمترین چالش اورژانس در شرق استان تهران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دویست و بیست و هفتمین پایگاه اورژانس در پردیس، کمبود بیمارستان مهمترین چالش اورژانس در شرق استان تهران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید