یوفا برای سوپرجام اروپا طرفداران را به استادیوم برمی گرداند

به گزارش وبلاگ جناب خان، اتحادیه فوتبال اروپا برای مصاف قهرمانان لیگ قهرمانان و لیگ اروپای فصل جاری در نظر دارد طرفداران را پس از چندین ماه به استادیوم ها برگرداند.

یوفا برای سوپرجام اروپا طرفداران را به استادیوم برمی گرداند

به گزارش وبلاگ جناب خان، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم گرفته است که بازی سوپرجام اروپا را در حضور طرفداران برگزار کند.

بازی سوپرجام اروپا هر ساله پیش از شروع فصل جدید رقابت های اروپایی میان تیم های فاتح لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برگزار می گردد و طبق برنامه سال جاری هم این بازی قرار است روز 24 سپتامبر (سوم مهر) در شهر بوداپست مجارستان برگزار گردد.

از زمان شیوع ویروس کرونا در اروپا، تمامی مسابقات فوتبال در رقابت های اروپایی شامل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بدون حضور تماشاگران برگزار شده اما طبق ادعا شبکه اسکای اسپورت، یوفا در نظر دارد که برای بازی سوپرجام اروپا که یکی از دو تیم اینتر و سویا به عنوان قهرمان لیگ اروپا و یکی از سه تیم پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و لیون به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان به میدان خواهند رفت، به اندازه 30 درصد از ورزشگاه 38 هزار نفری فرانس پوشکاش به طرفداران اجازه ورود به ورزشگاه را بدهد.

طبق ادعای اسکای اسپورتس، تصمیم یوفا برای صدور مجوز ورود تماشاگران به ورزشگاه، طی چند روز آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یوفا برای سوپرجام اروپا طرفداران را به استادیوم برمی گرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا برای سوپرجام اروپا طرفداران را به استادیوم برمی گرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید