کریمی: در صورت اعلام آمادگی بلیت فروشی به استقلال و پرسپولیس واگذار می شود

به گزارش وبلاگ جناب خان، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: هر زمان استقلال و پرسپولیس آمادگی داشته باشند بلافاصله بلیت فروشی را به آنها واگذار می کنیم.

کریمی: در صورت اعلام آمادگی بلیت فروشی به استقلال و پرسپولیس واگذار می شود

به گزارش وبلاگ جناب خان و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اضافه نمود: با درایت سلطانی فر و همراهی شورای تامین و مجموعه فوتبال کشور از سیستم سنتی داربست و گونی کشیدن در زمان برگزاری مسابقه رسیده ایم به شرایط مدرن گیت و بلیط فروشی الکترونیکی مسابقات فوتبال و در کنار رعایت شان تماشاگران اکنون سلامت کاملی را هم در این فرایند شاهد هستیم .

وی گفت: شرایط عجیبی را تحویل گرفتیم همیشه چند هزار نفر بلیط بدست پشت در ورزشگاه بودند در حالی که ظرفیت ورزشگاه کامل شده بود! امروز به مردم اطمینان می دهم واقعا یک بلیط مازاد بر سهمیه فروخته نمی شود و یک نفر هم بدون بلیط وارد ورزشگاه نمی شود.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری گفت: در سیستم جدید تماشاگر به راحتی می تواند تمام بلیط فصل مربوط به تیم مورد علاقه خود را یک جا خریداری کند و به تعداد صندلی تماشاگر وارد ورزشگاه می شود و بلیط فروشی کاملا استاندارد است و ضوابط و مقررات کاملا رعایت می شود .

کریمی درباره امنیت شبکه و سیستم بلیت فروشی مسابقات فوتبال گفت: از طراحی و ساخت گیت تا نرم افزار و نگهداری و امنیت سیستم و شبکه تماما توسط متخصصان شرکت توسعه و مهندسان جوان انجام می شود و خوشبختانه تا این زمان مسئله ای نداشته ایم و هک و حمله موثر شبکه ای به ساختار ما وارد نشده است .

وی در خاتمه درباره ادامه فرایند بلیط فروشی الکترونیک توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: خوشبختانه وزیر از عملکرد ما راضی بوده اند و شورای تامین و حراست وزارتخانه هم تاکید دارند این جهت همچنان توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه پیدا کند، ولی هر زمان استقلال و پرسپولیس آمادگی داشته باشند حاضریم مسئولیت بلیط فروشی را به آنها با رعایت ضوابط و مقررات واگذار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کریمی: در صورت اعلام آمادگی بلیت فروشی به استقلال و پرسپولیس واگذار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: در صورت اعلام آمادگی بلیت فروشی به استقلال و پرسپولیس واگذار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید