چهارمین عضو باشگاه 33 هزارتایی ها ، رکوردشکنی لبران و دیویس در شب پیروزی لیکرز

به گزارش وبلاگ جناب خان، لبران جیمز با یک پرتاب شگفت انگیز سه امتیازی در نیمه دوم بازی با پلیکانز به چهارمین بازیکن تاریخ NBA با بیش از 33 هزار امتیاز تبدیل شد.

چهارمین عضو باشگاه 33 هزارتایی ها ، رکوردشکنی لبران و دیویس در شب پیروزی لیکرز

به گزارش وبلاگ جناب خان به نقل از ای اس پی ان، کینگ جیمز که تا پیش از کوارتر چهارم بازی لس آنجلس لیکرز و نیواورلئانز پلیکانز شبی آرام داشت و تیم او هم حدود 16 امتیاز عقب افتاده بود، ناگهان همان لبران همیشگی شد و موتور گلزنی اش را روشن کرد. او پنج دقیقه مانده به انتها بازی یک پرتاب سه امتیازی پیروز داشت تا لیکرز 100 بر 95 از رقیب پیش بیفتد و در انتها هم با نتیجه 114 بر 110 برنده شود.

نکته مهم این پرتاب علاوه بر بیشتر کردن فاصله لیکرز با پلیکانز، وارد شدن لبران به باشگاه بازیکنان 33 هزار امتیازی بود. او حالا 33 هزار و هشت امتیاز دارد و پس از کوبی برایانت با 33هزار 643 امتیاز، کارل مالون با 36 هزار و 928 امتیاز و کریم عبدالجبار 38 هزار 387 امتیاز چهارمین عضو این باشگاه است. هر سه بازیکن دیگر بازنشست شده اند و لبران شاید بتواند در چند فصل آینده پرامتیازترین عضو باشگاه 33 هزارتایی ها شود.

دیگر نکته مهم این بازی، بازگشتن آنتونی دیویس به ورزشگاه خانگی باشگاه پیشین خود بود. دیویس که تا فصل گذشته در پلیکانز بازی می کرد و فوق ستاره این تیم بود، در این بازی با لباس لیکرز به میدان رفت و 41 امتیاز گرفت؛ بیشترین امتیاز یک بازیکن در تاریخ NBA در نخستین بازگشت به ورزشگاه سابق. او تا یک دقیقه به انتها با 39 امتیاز در این رکورد با کوین دورنت مساوی بود اما دو پرتاب در فاصله کمتر از 10 ثانیه به انتها، دیویس را رکورددار کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "چهارمین عضو باشگاه 33 هزارتایی ها ، رکوردشکنی لبران و دیویس در شب پیروزی لیکرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین عضو باشگاه 33 هزارتایی ها ، رکوردشکنی لبران و دیویس در شب پیروزی لیکرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید