پرسپولیس مراقب محرومیت تعلیقی اش باشد

به گزارش وبلاگ جناب خان، تماشاگران باید به شدت مراقب اجرای مسائل انضباطی روی سکوها باشند و در همکاری با عوامل برگزاری مسابقه، مانع از وقوع مواردی شوند که می تواند باشگاه ها را با جرایم یا تنبیهات جدی تر روبرو کند.

پرسپولیس مراقب محرومیت تعلیقی اش باشد

امروز جلسه ای با حضور حامد مومنی نماینده کمیته بین الملل فدراسیون فوتبالبا نمایندگان استقلال و پرسپولیس درباره درباره تمام موارد مربوط به برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، میزبانی از بازی ها و تیم هایی که به تهران سفر می نمایند، صحبت و روی برخی موارد، بیشتر تاکید شد.

از موارد موکد در صحبت ها، الزامات امنیتی است که باید در برگزاری بازی ها رعایت گردد. در همین ارتباط موضوع بلیت فروشی و لزوم جلوگیری از ورود افراد بدون مجوز و بلیت استادیوم بطور جدی مورد بحث نهاده شد.

در این ارتباط نماینده فدراسیون تاکید داشت کنفدراسیون فوتبال آسیا هر آن ممکن است با بروز کوچکترین مشکل انضباطی و امنیتی در حوزه تماشاگران، نسبت به اعمال محرومیت تعلیقی پرسپولیس اقدام کند.

بر همین اساس تاکید شد، مواردی چون ورود خارج از ظرفیت تماشاگران به استادیوم و حضور آنها روی پله ها، راهروها و در کل مسیرهای خروج نباید مشاهده گردد.

در این جلسه همچنین تاکید شد تماشاگران باید به شدت مراقب اجرای مسائل انضباطی روی سکوها باشند و در همکاری با عوامل برگزاری مسابقه، مانع از وقوع مواردی شوند که می تواند باشگاه ها را با جرایم یا تنبیهات جدی تر روبرو کند.

چاپ و نصب تابلوهای راهنما و حضور کادر کامل برگزاری مسابقه از جمله راهنما و مترجم از دیگر موارد مورد بحث بود.

در این جلسه همچنین تاکید شد، ID کارت هایی که صادر خواهد شد فقط برای یک بازی یا بازی ها در یک کشور مورد استفاده نیست و در بازی های دیگر حتی در کشورهای دیگر اعتبار خواهد داشت.

3

منبع: ایران ورزشی

به "پرسپولیس مراقب محرومیت تعلیقی اش باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مراقب محرومیت تعلیقی اش باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید