خاتمه مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ

به گزارش وبلاگ جناب خان، خبرنگاران/گلستانمسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ پس از دو روز به پایان رسید.

خاتمه مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ

به گزارش وبلاگ جناب خان، در مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ که در علی آبادکتول برگزار گشت، حدود 200 ورزشکار در قالب 15 تیم خارجی و 13 تیم داخلی شرکت داشتند.

ورزشکاران کاراته کا در این مسابقات در دو دو بخش کمیته و کاتا در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت نتایج زیر به دست آمد:

در وزن 45- کیلوگرم کمیته نوجوانان، صادق شهرکی از ایران به مقام قهرمانی دست یافت و رضا شاکری از کشورمان نیز نایب قهرمان شد. محمدامین اسدی و امین دیلمی هر دو از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 57- کیلوگرم کمیته نوجوانان، سیدسجاد حسینی از ایران بر سکوی نخست ایستاد، نجات کریم علی از آذربایجان نایب قهرمانی شد و اریک سرگی سان از آذربایجان و الکس اوچیان از ارمنستان نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن 63- کیلوگرم کمیته نوجوانان، مهران واحدی از افغانستان اول شد، سیدسجاد حسینی از ایران مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و مند شاسوار از عراق و شهرام جرجیز ابراهیم از آذربایجان در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در وزن 70- کیلوگرم کمیته نوجوانان، محمدحسین عزت نیا از ایران اول شد، محمدرضا فندرسکی نیز از ایران بر سکوی دوم ایستاد و علی اکبر کاویان و امین اسلانی هر دو از ایران بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در وزن 70+ کیلوگرم کمیته نوجوانان، متین قربان پور از ایران اول شد، یاور بای عبدالله یو از آذربایحان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و محمدمهدی بوستانی و حسین سجادی هر دو از ایران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش کاتا نوجوانان، محمد گل از ایران پیروز به کسب عنوان نخست شد، محمد اصل مند از ایران نایب قهرمانی شد و موسی الرضا اسلانی و امیرمهدی سمیعی نیز هر دو از ایران به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن 52- کیلوگرم کمیته جوانان، قهر قازاریان از ارمنستان قهرمان شد، مجتبی دنیا طلب از ایران بر سکوی دوم ایستاد و شهاب زرین فر از ایران و آرگیشتی مانتساکاریان از ارمنستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 55- کیلوگرم کمیته جوانان، اسماعیل خانه عنقا از ایران اول شد، کارلن ماتیسیان از ارمنستان نایب قهرمان شد و رضا وزیری و علی برزگر هر دو از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 61- کیلوگرم کمیته جوانان، امیرحسین النگی از ایران مقام نخست را کسب کرد، خیرالله واحدی از افغانستان مقام دوم را کسب کرد و علی دیلم از ایران مقام سوم مشترک را کسب کرد.

در وزن 68- کیلوگرم کمیته جوانان، مهدی جور از ایران اول شد، طاها قاضی محسنی از ایران مقام نایب قهرمانی را به کسب کرد و ابوالفضل غریب و محمدرضا نریمانی هر دو از ایران عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن 76- کیلوگرم کمیته جوانان، محمدمهدی رضایی از ایران عنوان قهرمانی را به دست آورد، امیرحسین فدایی از ایران در جایگاه دوم ایستاد و آرتاش هروتیونیان از ارمنستان و محمد شکی از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 76+ کیلوگرم کمیته جوانان، محمدجواد بارانی از ایران اول شد، محمدرضا پلنگی از ایران نایب قهرمان شد و احمد غزنوی و علی رجبی هر دو از ایران به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش کاتا جوانان، سعید کاتبی فر از ایران پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد، مهدی حسنی خورشیدی از ایران بر سکوی دوم ایستاد و شایان یاور زاده از ایران و الیاس فومن از عراق عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن 55- کمیته بزرگسالان، اویس عمادلو از ایران مقام اول را به دست آورد، بریار یوسف سعید از عراق نایب قهرمانی شد و حسین ریواز از ایران و امید عریل رحمان از عراق عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن 60- کمیته بزرگسالان، محمد جواد سعیدی از ایران مقام نخست را کسب کرد، مهرداد افتخاری از ایران دوم شد و علی اصغرو میرجلال از آذربایجان و محمدرضا منوچهر از ایران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن 67- کمیته بزرگسالان، علی اکبر تورال از جمهوری آذربایجان اول شد، محمد شهریاری از ایران در جایگاه دوم ایستاد و عباس واحدی از افغانستان به همراه علیرضا حدادی از ایران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن 75- کمیته بزرگسالان، ایمان برزعلی از ایران مقام نخست را کسب کرد، رابار مولوود حسن از عراق دوم شد و محمد شمشیری از ایران و دویت مکیان از ارمنستان عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن 84- کمیته بزرگسالان، ثوان عثمان ماجد از عراق پیروز به کسب مقام قهرمانی شد، محمد اسان فاتح از عراق عنوان دوم را کسب کرد و علیرضا آتش پنجه و میلاد مقبلی هر دو از ایران در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در وزن 84+ کمیته بزرگسالان، مجتبی عبادی از ایران پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد، محمد برزگر از ایران در جایگاه دوم ایستاد و سعید شیخ نظری و حمید حسین پور از ایران نیز مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در بخش کاتا بزرگسالان، مهران قربانعلی پور از ایران پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد، هادنگ احمد صدیق از عراق دوم شد و سروش رستمی از ایران و شاهین طاها محمد از عراق مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش کاتا پیشکسوتان زیر 50 سال، ابراهیم شاهینی از ایران در جایگاه اول ایستاد، حسین تازیک از عراق نایب قهرمان شد و حسین نصیری و محمدتقی مجنی نیز هر دو از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در بخش کاتا پیشکسوتان بالای 50 سال، کاظم علی خوانی از افعانستان اول شد، ابوالفضل ریگی از ایران بر سکوی دوم ایستاد و حمدالله محمدی از ایران به مقام سوم دست یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خاتمه مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه مسابقات بین المللی کاراته گلستان کاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید