نماینده وزارت خارجه آمریکا در مسکو با ریابکوف دیدار کرد

به گزارش وبلاگ جناب خان، مشاور موقت وزیر خارجه آمریکا در مسائل مربوط به اروپا و اورآسیا که به مسکو سفر نموده با معاون وزیر خارجه روسیه درباره وضعیت کنونی و دورنمای توسعه روابط بین دو کشور گفت وگو کرد.

نماینده وزارت خارجه آمریکا در مسکو با ریابکوف دیدار کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ جناب خان به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه شب گذشته با فیلیپ ریکر مشاور موقت وزیر خارجه آمریکا در مسائل مربوط به اروپا و اورآسیا که به مسکو سفر نموده، درباره وضعیت کنونی و دورنمای توسعه روابط دوجانبه گفت وگو کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت خارجه روسیه، در این دیدار دیپلمات های دو کشور وضعیت کنونی و دورنمای توسعه روابط دوجانبه را آنالیز نموده و در عین حال درباره بعضی مسائل مهم در دستورکار بین المللی نیز گفتگو کردند.

پیش از این وزارت خارجه آمریکا از سفر فیلیپ ریکر به روسیه در تاریخ 17 و 18 سپتامبر (27 - 26 شهریور ماه) خبر داده بود. اعلام شده بود که این مقام آمریکایی میخواهد علاوه بر مذاکره با همتایان روسی خود، با نمایندگان جامعه شهروندی روسیه و همچنین دیپلمات های سفارت ایالات متحده در مسکو دیدار کند.

ریابکوف پیش از این گفته بود که اقدامات غیرمسئولانه دولت دونالد ترامپ در رابطه با مسائل مربوط به ثبات راهبردی و امنیت بین المللی ، خطر بروز مناقشات هسته ای در دنیا را افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نماینده وزارت خارجه آمریکا در مسکو با ریابکوف دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده وزارت خارجه آمریکا در مسکو با ریابکوف دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید