نشست معاون صنایع دستی کشور با مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ جناب خان، نشست معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به منظور تقویت همکاری های این وزارتخانه و آستان قدس رضوی دوشنبه 27 مرداد 99 برگزار گردید.

نشست معاون صنایع دستی کشور با مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برگزار گردید

به گزارش خبرنگار وبلاگ جناب خان، در این نشست پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و محمد حسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی درباره مهم ترین راهکارهای همکاری های این دو نهاد با یکدیگر گفت و گو کردند.

در این نشست که مدیر امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت این نهاد نیز حضور داشتند، زمینه­ های همکاری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی در حوزه اشتغال و کارآفرینی، ترویج صنایع دستی و استفاده از ظرفیت­ های موجود به منظور ارتقای صندلی صنایع دستی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

طرفین پس از بازدید از مجموعه نمایشگاهی معاونت صنایع دستی کشور در محل وزارت میراث فرهنگی، در خصوص تفاهم­نامه همکاری به منظور یاری به برطرف مسائل هنرمندان سراسر کشور مذاکره کردند.

به کارگیری فضاهای در اختیار بنیاد کرامت برای بهره­برداری به منظور برپایی مکان ­های فروش صنایع دستی، ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای هنرمندان آسیب ­دیده در هشت استان کشور، استفاده از صنایع دستی در قالب هدایای بنیاد کرامت و... از مفاد این تفاهم­نامه خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "نشست معاون صنایع دستی کشور با مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معاون صنایع دستی کشور با مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید