مالکی: هدف کنگره آمریکا از تحریم های جدید، انحراف افکار عمومی دنیاست

به گزارش وبلاگ جناب خان، نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که کوشش بعضی از اعضای کنگره آمریکا برای اعمال تحریم ها علیه ایران در راستای انحراف افکار عمومی جهان از آشوب ها و اغتشاشات در ایالات متحده آمریکا انجام می گردد.

مالکی: هدف کنگره آمریکا از تحریم های جدید، انحراف افکار عمومی دنیاست

فداحسین مالکی در گفت وگو با وبلاگ جناب خان در واکنش به کوشش بعضی اعضای کنگره آمریکا برای تهیه طرحی جامع جهت اعمال تحریم های گسترده علیه کشورمان اظهار کرد: این اقدام مقامات آمریکایی در شرایطی صورت می گیرد که ایالات آمریکا صحنه آشوب و اعتراضات گسترده بعد از قتل جورج فلوید است. مقامات این کشور با بن بست ناشی از اغتشاشات و آشوب ها روبرو هستند و برای خلاص شدن از این شرایط دست به هر کاری می زنند.

وی شرح داد: آمریکایی ها با مطرح کردن موضوع اعمال تحریم های جدید می خواهند افکار عمومی دنیا را از آشوب های داخل آمریکا به سمت ایران منحرف نمایند؛ حال آن که تا به امروز هر تحریمی را که خواستند علیه ایران اعمال نموده و در مقابل با انسجام مردم در جمهوری اسلامی ایران روبرو شده اند. آنها در پشت پرده می خواهند وحدت مردم ما را برهم زنند، اما دستاورد آن چیزی جز انسجام داخلی در کشورمان نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مقامات آمریکا بدانند اکنون مجلسی در جمهوری اسلامی ایران با معیارهای انقلابی سرکار آمده و از تمامی ابزارهایش در عرصه داخلی و خارجی کشور استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مالکی: هدف کنگره آمریکا از تحریم های جدید، انحراف افکار عمومی دنیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالکی: هدف کنگره آمریکا از تحریم های جدید، انحراف افکار عمومی دنیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید