قوچان نژاد: به اشتباهات فردی و سهل انگاری خودمان باختیم، تیم های پرمهره هم می بازند چه برسد به ما

به گزارش وبلاگ جناب خان، سرمربی تیم والیبال پیغام مشهد گفت: ما به اشتباهات فردی بازیکنان خودمان به شهرداری تبریز باختیم و خطای فردی بازیکنان ما در لحظات حساس بازی زیاد بود.

قوچان نژاد: به اشتباهات فردی و سهل انگاری خودمان باختیم، تیم های پرمهره هم می بازند چه برسد به ما

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ جناب خان در مورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل شهرداری تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال گفت: تصور نمی کردیم حتی در تبریز به تیم شهرداری ببازیم. آنها برای جبران شکست دور رفت به میدان آمده بودند و روز بسیار خوبی داشتند. ما 13 بر 11 در ست پنجم از حریف پیش بودیم، ولی چند اشتباه فردی در ساعد از جانب لیبروی تیم مان باعث شد تا ببازیم.

سرمربی تیم والیبال پیغام ادامه داد: ما به اشتباهات فردی بازیکنان خودمان باختیم. خطای فردی بازیکنان ما در لحظات حساس بازی زیاد بود و به نوعی سهل انگاری کردیم. البته تیم های پرمهره ای مثل سایپا و خاتم اردکان هم می بازند، چه برسد به ما. از طرفی بازیکنان ذخیره ما نیز همگی جوان هستند و طبیعی است که با بازیکنان باتجربه تیم فاصله داشته باشند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: خوشبختانه محمد موسوی هم با تیم هماهنگ شده است و در کنار سایر بازیکنان برای پیروزی کوشش می نماید.

قوچان نژاد در سرانجام گفت: بازی بعدی ما با تیم شهروند اراک است و می دانیم که آنها شرایط خوبی ندارند. امیدوارم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قوچان نژاد: به اشتباهات فردی و سهل انگاری خودمان باختیم، تیم های پرمهره هم می بازند چه برسد به ما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: به اشتباهات فردی و سهل انگاری خودمان باختیم، تیم های پرمهره هم می بازند چه برسد به ما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید