فوتبال دنیا، لوپتگی: پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن می تواند نقطه عطفی برای رئال مادرید باشد، خسته هستم

به گزارش وبلاگ جناب خان، فوتبال دنیا - خولن لوپتگی معتقد است پیروزی تیمش مقابل ویکتوریا پلژن می تواند نقطه عطفی برای رئال مادرید باشد.

فوتبال دنیا، لوپتگی: پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن می تواند نقطه عطفی برای رئال مادرید باشد، خسته هستم

به گزارش وبلاگ جناب خان، خولن لوپتگی که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2 بر یک بر ویکتوریا پلژن جمهوری چک غلبه کردند، با اشاره به فشاری که روی او و شاگردانش بابت نتایج ضعیف اخیر هست، گفت: مهمترین چیز سه امتیاز این بازی بود. من مثبت اندیش هستم. ما این بازی را بردیم و به روند ناکامی مان سرانجام دادیم.

سرمربی رئال مادرید صحبت های خود را اینطور ادامه داد: تیم با این پیروزی رشد خواهد نمود و پیروزی هایی که در ادامه کسب خواهیم کرد، یاری خواهند کرد تا به آرامش برسیم. پویایی تیم یک روزه حاصل نمی گردد، اما فکر می کنم این پیروزی می تواند نقطه عطفی برای ما باشد.

وی در خصوص احساس و رفتارهای خود به وبلاگ جناب خان گفت: آیا شما روانشناسی مطالعه نموده اید؟ من احساس خوبی دارم و در کل خیلی تمایلی به لبخند زدن ندارم. با این حال امروز نسبت به بازی با لوانته - رئال مادرید در آن بازی 2 بر یک در خانه بازنده شد - خوشحال تر هستم.

لوپتگی توضیح داد: پیروزی در این دیدار و قطع نوار ناکامی های مان خیلی مهم بود. برد قاطعانه تر البته می توانست برای ما بهتر باشد و با توجه به موقعیت های زیادی که خلق کردیم شایسته کسب نتیجه بهتر بودیم، اما از موقعیت های خود به نحو احسن استفاده نکردیم. با جوی آرامتر در تیم نتایج بهتر هم رقم خواهد افتاد.

سرمربی سفیدپوشان مادریدی در سرانجام گفت: خوشحالم. خسته هستم، اما خوشحال هستم. این سه امتیاز هم با توجه به اینکه شرایط خودمان را می دانستیم، مهم بود.

رئال مادرید در حال حاضر با 6 امتیاز و به خاطر نتایج بازی رودررو، بالاتر از رم 6 امتیازی در صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، لوپتگی: پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن می تواند نقطه عطفی برای رئال مادرید باشد، خسته هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوپتگی: پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن می تواند نقطه عطفی برای رئال مادرید باشد، خسته هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید