فرصت سوزی مهاجم جوان پرسپولیس برای حضور تازه واردها

به گزارش وبلاگ جناب خان، شهریار مغانلو در جابجایی تابستانی از پرسپولیس جدا شد و به سپاهان اصفهان پیوست تا یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان برای انتخاب جانشین مناسب در خط حمله دچار مشکل گردد.

فرصت سوزی مهاجم جوان پرسپولیس برای حضور تازه واردها

او در بازی پرسپولیس با استقلال تاجیکستان به مهدی عبدی فرصت داد تا مهاجم جوان این تیم که در تمرینات پیش فصل آمادگی لازم را داشت از فرصت های گلزنی استفاده کند اما عبدی نتوانست در این ملاقات گلزنی کند تا در ملاقات بعدی این تیم با الهلال عربستان نیمکت نشین شده و جای خود را به عیسی آل کثیر بدهد.

با این حال یحیی گل محمدی در آغاز بیست و یکمین دوره لیگ برتر بار دیگر به عبدی میدان داد تا او شانس گلزنی به فولاد را داشته باشد اما باز هم خبری از این موضوع نشد تا یحیی تصمیم به تعویض او و حضور همزمان عیسی آل کثیر و حامد پاکدل بگیرد. دو مهاجم تعویضی پرسپولیس نیز بلافاصله پاسخ اعتماد سرمربی را با گلزنی دادند تا کار برای بازگشت عبدی به ترکیب پرسپولیس سخت تر از همواره گردد.

گل محمدی به احتمال فراوان در بازی با نساجی مازندران از عیسی آل کثیر استفاده خواهد نمود و حامد پاکدل نیز در صورت احتیاج به عنوان یار تعویضی برای پرسپولیس بازی خواهد نمود.

به نظر می رسد کار برای بازگشت عبدی به ترکیب اصلی پرسپولیس سخت تر از همواره شده است و او باید منتظر فرصت دیگری برای ماندن در ترکیب این تیم گردد. عبدی که اصالت مازندرانی دارد باید منتظر تصمیمات فنی کادر فنی این تیم در تقابل با نساجی مازندران باقی بماند.

ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران ساعت 18 فردا چهارشنبه در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی برگزار می گردد. ملاقاتهای لیگ برتر ایران همچنان به علت بیماری کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرصت سوزی مهاجم جوان پرسپولیس برای حضور تازه واردها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت سوزی مهاجم جوان پرسپولیس برای حضور تازه واردها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید