عطایی: بازی حساسیت زیادی داشت، خوشحالم به مرحله دوم صعود کردیم

به گزارش وبلاگ جناب خان، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: بازی مقابل جمهوری چک حساسیت زیادی داشت و همین مسئله کار را برای هر دو تیم سخت نموده بود چون برنده بازی به مرحله بعدی صعود می کرد.

عطایی: بازی حساسیت زیادی داشت، خوشحالم به مرحله دوم صعود کردیم

به گزارش وبلاگ جناب خان و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی در مورد پیروزی تیم والیبال جوانان ایران مقابل چک و صعود به مرحله دوم رقابت های والیبال جوانان دنیا گفت: این بازی حساسیت زیادی داشت و همین مسئله کار را برای هر دو تیم سخت نموده بود چون برنده بازی به مرحله بعدی صعود می کرد.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم فشار روانی که روی بازیکنان بود را مدیریت کنیم و تا حدودی هم پیروز شدیم اما هر زمان که فشار تیم حریف زیاد می شد، نگرانی بر تیم ما حاکم می شد، البته این مسئله یک ایراد است. با این حال از اینکه تیم قدرتمند چک را شکست دادیم و به مرحله دوم صعود کردیم خوشحالم. روسیه مقابل تیم چک 3 بر یک به پیروزی رسید در حالی که ما این تیم را قاطعانه مغلوب کردیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان با اشاره به اینکه استرس حذف از رقابت ها روی عملکرد بازیکنان ایران تاثیر منفی گذاشته بود توضیح داد: این موضوع را پیش بینی می کردم. پس از شکست مقابل روسیه چندین بار با بازیکنان صحبت کردم اما به هر حال این فشار روی کیفیت بازی تیم ما تاثیر منفی گذاشته بود.

به گزارش وبلاگ جناب خان، تا کنون هم گروهی ایران در مرحله یک چهارم نهایی با تیم آرژانتین، مسجل شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عطایی: بازی حساسیت زیادی داشت، خوشحالم به مرحله دوم صعود کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: بازی حساسیت زیادی داشت، خوشحالم به مرحله دوم صعود کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید