ظرفیت شورابیل برای توسعه ورزش قایقرانی اردبیل بکارگیری گردد

به گزارش وبلاگ جناب خان، مرتضی قاطع ظهر یکشنبه در ملاقات با شهردار اردبیل و اعضای هیأت رئیسه قایقرانی استان اظهار کرد: رشته ورزشی قایقرانی یکی از رشته های المپیکی و پر مدال محسوب می گردد که همین موضوع احتیاج تقویت زیرساخت های این رشته ورزشی را در اردبیل یادآوری می نماید.

ظرفیت شورابیل برای توسعه ورزش قایقرانی اردبیل بکارگیری گردد

وی همگانی کردن رشته ورزشی قایقرانی را مهم شمرد و اضافه نمود: آشنایی مردم و جوانان با این رشته ورزشی ملزم به تأمین زیرساخت های لازم از جمله در منطقه توریستی شورابیل و راستا رودخانه بالیقلو چای است که باید با برنامه ریزی دراز مدت نسبت به این موضوع اقدام گردد.

رئیس هیئت قایقرانی استان از عقد تفاهم نامه فی مابین شهرداری اردبیل و هیئت قایقرانی استان با هدف پیشبرد اهداف این هیئت ورزشی اطلاع داد و گفت: طبق این تفاهم نامه در اقدامی مؤثر نسبت به تأسیس مدرسه قایقرانی مشترک بین سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و هیئت قایقرانی استان اقدام خواهد شد.

قاطع هدف از راه اندازی مدرسه قایقرانی را استعدادیابی در سنین پایه و رشد ورزشکاران مستعد عنوان و اضافه نمود: به فراخور این تفاهم نامه اسکله ای مجزا برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی قایقرانی ایجاد خواهد شد.

به گفته وی با استفاده از موقعیت مکانی رودخانه بالیقلو بعد از ساماندهی این رودخانه محیطی برای تمرین و آموزش کاناپلو، کایاک و دراگون بوت برای همگانی کردن رشته ورزشی قایقرانی اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ظرفیت شورابیل برای توسعه ورزش قایقرانی اردبیل بکارگیری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت شورابیل برای توسعه ورزش قایقرانی اردبیل بکارگیری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید