صدور 7 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری گیلان

به گزارش وبلاگ جناب خان، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان از صدور موافقت نامه اصولی برای 7 طرح ایجاد تأسیسات گردشگری در گیلان اطلاع داد.

صدور 7 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری گیلان

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، رضا حسن پور در روز 29 آذرماه 1400 با اعلام این خبر گفت: نهمین جلسه کمیته فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان در دفتر معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان برگزار گردید.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری گیلان اضافه نمود: در این جلسه که با حضور اعضای کمیته برگزار گردید، با صدور موافقت نامه اصولی برای 7 طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری و اقامتی در استان گیلان موافقت شد.

حسن پور افزود: این طرح ها شامل ایجاد و راه اندازی 2 هتل، 2 مجمتع گردشگری و 3 اقامتگاه بوم گردی است که سرمایه مورد احتیاج برای بهره برداری از این طرح ها مبلغ 270 میلیارد تومان برآورد می گردد.

حسن پور با تأکید بر توسعه ظرفیت زیرساخت های گردشگری استان گیلان به منظور ایجاد اشتغال زایی صنعت گردشگری خصوصا در حوزه های روستایی گفت: با بهره برداری از این طرح ها برای 200 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "صدور 7 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 7 موافقت اصولی برای تأسیسات گردشگری گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید