سه امتیاز حساس را گرفتیم، خوشحالم جزو بالانشینان جدول باقی ماندیم

به گزارش وبلاگ جناب خان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر پارس جنوبی اظهار کرد: پیش بینی می کردیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم. حریف با دفاع لایه لایه کار کرد و باید در این مسابقات، از تک موقعیت ها استفاده کاملی داشته باشیم تا راحت تر فوتبال بازی کنیم .

سه امتیاز حساس را گرفتیم، خوشحالم جزو بالانشینان جدول باقی ماندیم

وی اضافه نمود: خوشبختانه در نیمه دوم گل قشنگی زدیم و توانستیم با ارسال خوب، دفاع حریف را پشت سر بگذاریم. از کسب سه امتیاز خوشحالم، بازی حساسی بود و بازیکنانم کمی استرس داشتند. این سه امتیاز خانگی یاری زیادی به ما کرد تا همچنان جزو بالانشینان باشیم .

سرمربی شهرخودرو گفت: باید از بازیکنانم که زحمت زیادی کشیدند، تشکر کنم. همچنین طرفداران هم در این روز حمایت خوبی داشتند. از این فرصت می خواستم استفاده کنم و برد را به آقای حمیداوی، مسئولان و مدیران باشگاه و مجموعه شهرخودرو تقدیم کنم. آنها همیشه با وجود فشار زیاد، از ما حمایت نموده اند و از ایشان ممنونیم .

گل محمدی اضافه نمود: در نهایت مزد صبرمان را در این بازی گرفتیم. در مورد وضعیت آسیب دیدگی علی فرامرزی نمی دانم شرایط به چه شکل است ولی به نظر نمی رسید که وضعیت پایش چندان جالب باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سه امتیاز حساس را گرفتیم، خوشحالم جزو بالانشینان جدول باقی ماندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه امتیاز حساس را گرفتیم، خوشحالم جزو بالانشینان جدول باقی ماندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید