رحمان رضایی نزدیک ترین ایرانی به استراماچونی

به گزارش وبلاگ جناب خان، رحمان رضایی را باید نزدیک ترین گزینه ایرانی به کادرفنی آینده استقلال دانست. رضایی به دلیل سابقه بازی در کالچو مورد توجه آندره استراماچونی، سرمربی آینده استقلال قرار گرفته است.

رحمان رضایی نزدیک ترین ایرانی به استراماچونی

حضور دستیاران آندره استراماچونی در تهران و بازدید از امکانات تمرینی و استادیوم محل بازی این باشگاه نشان می دهد که حضور این مربی در استقلال قطعی است و به زودی او نیز به همراه خانواده اش به تهران خواهد آمد. استراماچونی همان طور که پیش تر هم گفته شد در استقلال با 2یا 3 دستیار هم وطنش کار خواهد نمود. حضور2 دستیار او در تهران پیش از آنکه وی به کشورمان بیاید این خبرها را تایید می نماید اما کادرفنی سرمربی ایتالیایی استقلال به زودی تکمیل تر خواهد شد و او دستیاران دیگری را هم به کارفنی اش اضافه خواهد نمود.

به احتمال بسیار استراماچونی یک آنالیزور نیز با خود به ایران خواهد آورد اما قطع به یقین گزینه های ایرانی نیز کنار سرمربی ایتالیایی استقلال را خواهند گرفت که جالب است بدانید شخصی که شانس بیشتری برای نشستن درکنار استراماچونی دارد، کسی نیست جز رحمان رضایی که روزگاری هرچند اندک در قامت مدافع پرسپولیس نیز در لیگ ایفای نقش نموده است.

رضایی به دلیل سال ها حضور در لیگ ایتالیا و نمایش موفقی که در کالچو داشت میان ایتالیایی ها چهره ای شناخته شده است و استراماچونی نیز که آن موقع خود در کالچو بازیکن بود به خوبی با رضایی آشنایی دارد. این مربی ایتالیایی حتی قبل از حضور در ایران صحبت های مفصلی درباره فضای فوتبال ایران با رحمان رضایی داشته و پیشنهاد حضور او را در کادرفنی اش هم داده است تا احتمال حضور او به عنوان گزینه ایرانی کادرفنی آینده استقلال بیش از پیش قوت بگیرد.

تنها مسئله ای که شاید حضور رضایی در استقلال را به تاخیر بیندازد همین سابقه بازی در ترکیب پرسپولیس است که شاید واکنش هایی را از سوی طرفداران استقلال به دنبال داشته باشد. البته به دلیل اینکه رضایی در پرسپولیس سابقه آن چنانی نداشته شاید خیلی زود حضور او به عنوان مربی در استقلال پذیرفته گردد و رضایی در کادرفنی استراماچونی قرار بگیرد.

10-160

منبع: ایران ورزشی

به "رحمان رضایی نزدیک ترین ایرانی به استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان رضایی نزدیک ترین ایرانی به استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید