حراج شاسی بلندهای ایران خودرو ، تخفیف 40 میلیونی خرید پیکاب!

به گزارش وبلاگ جناب خان، ایران خودرو دیزل در طرح فروش نقدی شهریور 1400 خود، دو خودرو را برای فروش عرضه نموده است. یکی پیکاب فوتون دیزل و دیگری پیکاب فوتون بنزینی.

حراج شاسی بلندهای ایران خودرو ، تخفیف 40 میلیونی خرید پیکاب!

بر اساس اعلام ایران خودرو، فروش نقدی این دو خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل دو تا چهار ماهه است و متقاضیان می توانند خودروهای خود را آبان و دی ماه امسال تحویل بگیرند.

تخفیف 40 میلیونی ایران خودرو

بر اساس این اطلاعیه قیمت پیکاب فوتون دیزلی 858 میلیون تومان است. اما ایران خودرو دیزل این خودرو را با تخفیف 30 میلیون تومانی عرضه نموده است. بر این اساس قیمت نهایی فوتون تونلند دیزل در این طرح 828 میلیون تومان است.

بعلاوه مدل بنزینی پیکاب هم در این طرح عرضه شده است. قیمت پیکاب فوتون بنزینی در این طرح 807 میلیون تومان است. اما این شرکت قرار است این خودرو را با تحفیف 40میلیون تومانی به متقاضیان بدهد. بر این اساس قیمت قطعی فوتون تونلند بنزینی 767 میلیون تومان است.

قیمت این دو خودرو در این طرح به صورت قطعی است و متقاضیان قرار نیست موقع تحویل خودروی خود مبلغ دیگری را پرداخت نمایند.

ثبت نام این دو خودرو، از 10شهریور ماه شروع شده است و تا 31 شهریور ماه ادامه دارد.

شرایط خرید پیکاب دو کابین

متقاضیان برای خرید دو مدل خودروی پیکاب ایران خودرو دیزل می توانند به آدرس esale.ikd.ir مراجعه نمایند. بر اساس اطلاعات سایت خرید اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل، پیش پرداخت خرید پیکاب بنزینی 330 میلیون تومان است. چندین روش برای پرداخت به جامانده قیمت این خودرو وجود دارد. اما در همه روش ها متقاضی باید بسته به طرح پرداخت، دو مبلغ 100 میلیون تومانی پرداخت کند و مابقی پول خودرو در قالب اقساط پرداخت می گردد.

برای خرید پیکاب دیزلی هم پیش پرداخت اولیه مبلغ 325 میلیون تومان است و به جامانده مبلغ در قالب اقساط پرداخت می گردد.

مشخصات پیکاب دو کابین

خودروی پیکاب ایران خودرو در دسته خودروهای شاسی بلند و آفرود قرار دارند. خودرویی که حاصل همکاری ایران خودرو دیزل و یک کمپانی چینی است. طبق گزارش ها پیکاب فوتون به اسم یک خودروی کار و تجاری فول آپشن به بازار های صادراتی راه پیدا نموده است.

بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پیکاپ تونلند باکیفیت ترین پیکاپ فراوریی کشور است، که در نسخه بنزینی داراى موتور 2.3 لیترى است که 130 اسب بخاری قدرت و 210 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید و یکی از پرقدرت ترین پیکاپ فراوریی کشور است.

منبع: تجارت نیوز

به "حراج شاسی بلندهای ایران خودرو ، تخفیف 40 میلیونی خرید پیکاب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حراج شاسی بلندهای ایران خودرو ، تخفیف 40 میلیونی خرید پیکاب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید