جهنم در انتظار مخالفان سیسی

به گزارش وبلاگ جناب خان، کشیش مصری در سخنرانی عجیب خود اعلام کرد سیسی فرستاده ای از آسمان است و هر که علیه او تظاهرات کند، به جهنم می رود!

جهنم در انتظار مخالفان سیسی

کشیش مصری

کشیش مصری از تمامی مسیحیان این کشور نیز خواست علیه رئیس جمهوری تظاهرات ننمایند زیرا با این کار در برابر آنچه خدا مقدر نموده ایستاده اند و سرنوشت شان جهنم خواهد بود!

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، بعضی فعالان شبکه های اجتماعی ویدیویی از کشیش مکاری یونان را منتشر کردند که در آن از حضور خود در جمع استقبال نمایندگان از سیسی در فرودگاه قاهره دفاع می کرد.

سیسی

مکاری یونان در این ویدیو خطاب به سیسی گفت: از شما سپاسگزاریم که پذیرفتید حاکمیت مصر و مسؤولیت ما را بر عهده بگیرید.

این کشیش مصری در پاسخ به منتقدان خود به دلیل استقبال از سیسی گفت: من سیاسی نیستم و کاری به سیاست ندارم، مساله ای که آنها گمان می نمایند سیاست است تنها مساله ای مربوط به رهایی و زندگی ابدی من است، من رئیس جمهوری را دوست دارم و این را انکار نمی کنم و از آنچه به رئیس جمهوری گفتم، شرمی ندارم.

وی اضافه نمود: سیسی به طمع پست، پول یا ثروت به ریاست جمهوری نرسید، رئیس جمهوری شب ها را بیدار می ماند، جانش در معرض خطر است، همیشه توطئه هایی علیه او طراحی می شوند تنها به این دلیل که مصر را دوست دارد و به خاطر من و شما خستگی ها، شب بیداری ها، تهدیدات و توطئه ها را به جان می خرد.

او در پاسخ به نقدها علیه خود به دلیل عدم حضور در تظاهرات مسیحیان در پی حملات علیه کلیساها و در مقابل حضور در تظاهراتی در حمایت از سیسی گفت: زمانی که کلیسایی مورد حمله قرار می گیرد، شاید ظاهر مساله این باشد که آنها مسیحیان را هدف قرار داده اند اما در واقع این حمله اول علیه مصر و رئیس جمهوری آن بوده و سپس مسیحیان را هدف قرار داده است.

کشیش یونان در ادامه به بخشی از کتاب مقدس اشاره نموده و شرح داد: این به معنای آن است که باید در برابر پادشاهان و رئیس جمهورها با ادب و احترام باشید البته این به معنای آن نیست که من نظری ندارم بلکه باید نظرم را با احترام و ادب کامل بیان کنم.

این کشیش مصری حامی سیسی در ادامه گفت: گفته بودم این رئیس جمهوری از آسمان فرستاده شده و من دوباره سخنم را تکرار می کنم، آنچه سیسی را روی کار آورد نه انتخابات بود و نه حامیان یا مخالفانش، بلکه دست بالاتر یعنی پروردگار ما بود و هر کس با دستور پادشاه مخالفت کند با دستور خدا مخالفت نموده است.

وی ادامه داد: زمانی که بخواهم در تظاهراتی حضور یابم، باید ببینم علیه چه کسی هستم و با چه کسی مخالفت می کنم؟ به همین دلیل در هیچ تظاهراتی من را نمی بینید، زیرا کسی که با پادشاه مخالفت کند با دستور خدا مخالفت نموده است. مخالفان برای خودشان داوری می نمایند به این شکل که هر کسی در تظاهراتی حاضر گردد به جهنم می رود، این مساله بسیار خطرناک است زیرا کسی که با سلطان و پادشاه مخالفت کند، در واقع با دستور خدا مخالفت نموده است.

وی با رد اینکه چشم طمعی به چیزی دارد، گفت: وظیفه ای که مسیح را راضی می نماید، انجام می دهم، تسلیم و فرمانبرداری ما از احکام کتاب است، ما مسیحی ها نه تظاهراتی داریم نه اعتراضاتی و نه کودتایی بلکه دستانمان به سوی خدا بلند شده اند و دعا می کنیم کشورمان در سلامت و صلح باشد و خداوند ریاست جمهوری آن را حفظ کند.

این کشیش مصری مورد انتقاد گسترده کاربران شبکه های اجتماعی مختلف قرار گرفته و بعضی او را شیوخ سلطان می خوانند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "جهنم در انتظار مخالفان سیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهنم در انتظار مخالفان سیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید