تیم بزرگی را شکست دادیم، بازیکنان حواسشان به لیز بودن زمین بود

به گزارش وبلاگ جناب خان، تیم والیبال سایپای تهران با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم سپاهان شد.

تیم بزرگی را شکست دادیم، بازیکنان حواسشان به لیز بودن زمین بود

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان پس از پیروزی مقابل سایپا در جمع وبلاگ جناب خان حاضر شد و گفت: جا دارد که به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. پس از شکست هفته گذشته از این پیروزی بسیار خوشحالم. تیم عکس العمل خوبی داشت و امروز تیم بزرگی را شکست دادیم. مقابل استادم درس پس دادم. شکست سایپا کار سختی است چرا که این تیم کادر فنی و بازیکنان با تجربه ای در اختیار دارد.

وی اضافه نمود: از مجموعه باشگاه سپاهان به دلیل حمایت هایشان تشکر می کنم. امروز سرویس های خوب و منظمی مقابل سایپا زدیم. در آغاز ست چهارم نیز توانستیم اختلاف امتیاز خوبی ایجاد و این تیم را تحت فشار قرار دهیم و در نهایت پیروز بازی شویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان درباره لیز بودن زمین نیز اضافه نمود: ظاهرا این مشکل در این زمین وجود دارد. بازیکنان بیشتر حواسشان روی این موضوع بود و به راحتی نمی توانستند جابجا شوند و تعادل نداشتند.

محمدی راد درباره قضاوت این دیدار نیز گفت: چندین صحنه اختلاف نظر وجود داشت. هر دو تیم نسبت به برخی از صحنه ها اعتراض داشتند. اینها همیشگی است. داور نیز ممکن است اشتباهاتی داشته باشد و این اتفاقات طبیعی است که رخ دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم بزرگی را شکست دادیم، بازیکنان حواسشان به لیز بودن زمین بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بزرگی را شکست دادیم، بازیکنان حواسشان به لیز بودن زمین بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید