توقیف خودرو النترای قاچاق و پلمپ 2 واحد صنفی در یاسوج

به گزارش وبلاگ جناب خان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف یک دستگاه خودرو النترا قاچاق اطلاع داد.

توقیف خودرو النترای قاچاق و پلمپ 2 واحد صنفی در یاسوج

براتعلی صالحی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ جناب خان، اضافه کرد: یک دستگاه خودروی النترا قاچاق توسط نیروی انتظامی کشف و پرونده برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد. حسب گزارش این خودرو با پلاک جعلی توقیف شد.

وی با بیان اینکه پس از طی مراحل قانونی پرونده، محکوم علیه علاوه بر ضبط خودرو به نفع دولت، محکوم به پرداخت چهار میلیارد و 740 میلیون و 566 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت شد، اظهارکرد: برخورد با تخلفات قاچاق به شکل جدی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده بعد از قطعی شدن رأی، جهت سیر مراحل قانونی به اجرای احکام تعزیرات ارسال شد.

صالحی توضیح داد: همچنین دو واحد صنفی متخلف از صنوف میوه فروشی و نانوایی در یاسوج با نصب پلاکارد تخلف به مردم معرفی شدند.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته، دو واحد صنفی متخلف به علت تکرار تخلف گران فروشی و کم فروشی با نصب پلاکارد به مردم معرفی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد واحدهای متخلف را از صنف میوه فروشی و خواربار فروشی دانست و مطرح نمود: این واحدها علاوه بر نصب پلاکارد تخلف به جریمه نقدی محکوم شدند.

صالحی از مردم خواست تخلفات صنوف را با سامانه 124 صنعت و معدن و 135 تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

وی بیان نمود: از زمان افزایش قیمت بنزین و تشدید نظارت بر بازار، 401 مورد بازرسی از صنوف مختلف انجام رفت. پرونده تخلفات ارسالی به تعزیرات مورد آنالیز و صدور حکم نیز بر اساس قانون انجام می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توقیف خودرو النترای قاچاق و پلمپ 2 واحد صنفی در یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف خودرو النترای قاچاق و پلمپ 2 واحد صنفی در یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید