تعطیلی کامل مشاغل غیرضرور و پر خطر در شهرستان بویراحمد

به گزارش وبلاگ جناب خان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد از تعطیلی کامل مشاغل و اصناف گروه دو، سه و چهار در این شهرستان به مدت دو هفته خبرداد.

تعطیلی کامل مشاغل غیرضرور و پر خطر در شهرستان بویراحمد

مجید احمدی روز چهارشنبه، 18 فروردین ماه 1400 در نشست ستاد کرونا شهرستان اضافه نمود: نباید به متخلفان کرونایی رحم کنیم، سلامت مردم از هر چیز مهمتر است.

وی اظهارکرد: هیچ موضوعی بالاتر و مهمتر از سلامتی نیست و قدر سلامتی را کسی داند که دچار بیماری شده باشد، بنابراین کسی اجازه ندارد به سلامت جامعه خدشه ای وارد کند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بی توجهی به سلامت خود همان بی توجهی به سلامت سایر افراد است، گفت: با وجود تمام کوشش های اجرا شده، شرایط شهرستان بویراحمد قرمز شد و ما با توجه به قرمز بودن شرایط شهرستان ها و استان های هم جوار و تردد موجود، قرمز شدن شرایط را پیش بینی نموده بودیم.

شرایط کرونایی بویراحمد بحرانی است

احمدی توضیح داد: هم اکنون شرایط بحرانی است و قبلاً گفته شد، هیچ چیز بالاتر از سلامتی مردم نیست و در حال حاضر شرایط به گونه ای شده که همه افراد درگیر این بیماری می شوند و این موضوع کرونا شوخی بردار نیست.

وی ادامه داد: نباید به متخلفانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند، رحم گردد و باید برخورد جدی با متخلفان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان بویراحمد مطرح نمود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در این شرایط تنها مشاغل گروه یک آن هم با رعایت تمام پروتکل بهداشتی اجازه فعالیت دارند و با سایر صنوف و مشاغل پرخطر و غیر ضرور که دچار تخلف شوند، به شدت برخورد می گردد. از نیروی انتظامی تشکر می کنیم که در روز 13 بدر حضور داشتند و جلوی تخلف افراد را می گرفتند.

احمدی تاکید نمود: با توجه به اینکه امکانات ما در زمینه بهداشتی و درمانی همچون سایر استان ها نیست و دانشگاه علوم پزشکی نوپاست و اگر دچار بحران شدیم نمی توانیم کاری کنیم و در صورتی که مردم رعایت ننمایند و شرایط حاد گردد امکانات و تجهیزات جوابگوی مردم نخواهد بود.

آدینه بازار تعطیل می گردد

وی اظهارکرد: تیم های نظارتی باید با شدت بیشتری گشت ها و نظارت های خود را ادامه دهند و در صورت تخلف فرد، متخلف نماینده تا 6 ماه اجازه فعالیت ندارد و همه باید هم همکاری نمایند تا از این شرایط عبور کنیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ایستگاه سلامت، کنترل ورودی های شهر، اعمال محدودیت ها، مسدود شدن ورودی های بازار، بسته شدن کامل آدینه بازار و راه اندازی تیم های گشت باید در دستور کار باشد.

احمدی اضافه نمود: هر چه قدر بیان می کنیم باغات آبشار تعطیل است و مسئولان گردشگری کوشش کردند اما عده ای در گوشه ای از باغات نشسته و مشغول کشیدن قلیان هستند.

به گزارش وبلاگ جناب خان، وی اعلام کرد: به جز مشاغل گروه یک، سایر گروه ها به مدت دو هفته تعطیل است، از طرفی ورودهای بازار مسدود می گردد و راه اندازی تیم های گشت نظارتی فعال خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعطیلی کامل مشاغل غیرضرور و پر خطر در شهرستان بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی کامل مشاغل غیرضرور و پر خطر در شهرستان بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید