تشخیص ذائقه و رفتار کاربران از روی اموجی ها توسط کمپانی های تبلیغاتی

به گزارش وبلاگ جناب خان، گروه های هوادار حفظ حریم خصوصی نسبت به گزارش سوءاستفاده کمپانی های تبلیغاتی از نوع اموجی های برگزیده شده توسط کاربران واکنش نشان دادند.

تشخیص ذائقه و رفتار کاربران از روی اموجی ها توسط کمپانی های تبلیغاتی

به گزارش وبلاگ جناب خان، اخیراً کمپانی های تبلیغاتی دست به ردیابی اموجی هایی می زنند که کاربران در شبکه های اجتماعی از آنها استفاده می نمایند.

سپس از روی این اموجی ها سلایق و علایق کاربر را تشخیص داده و متوجه می شوند فلان کاربر چه خصوصیات اخلاقی دارد.

مثلا اگر یک کاربر از اموجی پیتزا زیاد استفاده کند، می تواند تبلیغات مربوط به پیتزا دومینو را دریافت نموده و احتمال اینکه پیتزا دومینو بخرد، زیاد است.

به گفته گروه های هوادار حریم خصوصی کمپانی توئیتر از سال 2016 بدین سو به کمپانی های تبلیغاتی اجازه ردیابی اموجی ها را داده است.

کمپانی های مذکور با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی اموجی های ردیابی شده را بررسی نموده و به وسیله آن به الگوی تبلیغاتی آنلاین دست پیدا می نمایند.

کمپانی های تبلیغاتی می گویند هم به نفع کاربر و هم به نفع برندها است تا تبلیغ درست را به فرد مورد نظر برسانند.

5656

منبع: خبرآنلاین

به "تشخیص ذائقه و رفتار کاربران از روی اموجی ها توسط کمپانی های تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشخیص ذائقه و رفتار کاربران از روی اموجی ها توسط کمپانی های تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید