برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل و رئیس تازه هیئت مدیره پرسپولیس

به گزارش وبلاگ جناب خان، مدیرعامل و رئیس نو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در اردوی تیم فوتبال این باشگاه شرکت و با بازیکنان و مربیان سرخپوشان ملاقات کدرند.

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل و رئیس تازه هیئت مدیره پرسپولیس

به گزارش وبلاگ جناب خان و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بیژن ذوالفقارنسب، رضا درویش و غلامعلی محمدعلیپور، چهارشنبه شب در اردوی پیش از ملاقات پرسپولیس برابر فجر سپاسی شیراز حضور یافتند و با اعضای تیم به ملاقات و گفت وگو پرداختند.

مراسم معارفه رئیس نو هیئت مدیره، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پرسپولیس امشب (چهارشنبه) در اردوی پیش از بازی با فجر سپاسی برگزار گردید.

اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان به بیژن ذوالفقارنسب، رضا درویش و غلامعلی محمدعلیپور خوشامد و تبریک گفتند و برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره در جمع اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت پرداختند و پیغام خود در مورد حمایت همه جانبه از تیم را اعلام کردند.

سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به نمایندگی از سوی بازیکنان، به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل نو باشگاه تبریک گفت و مسائل تیم را با ایشان بیان کرد.

بعلاوه افشین پیروانی و یحیی گل محمدی نیز دقایقی به صحبت پرداختند و درباره مسائل و مسائلی که پرسپولیس در این چند وقت اخیر با آن روبرو بوده را مطرح، و از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل درخواست داشتند که در جهت حل این مسائل همکاری نمایند تا ان شاءالله تیم بتواند با آرامش خاطر و بدون دغدغه در مسابقات پیش رو شرکت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل و رئیس تازه هیئت مدیره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل و رئیس تازه هیئت مدیره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید