بایدن در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، نشست مجازی کووید برگزار می نماید

به گزارش وبلاگ جناب خان، بنابر اعلام کاخ سفید، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نشست مجازی درباره کووید 19 برگزار می نماید.

بایدن در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، نشست مجازی کووید برگزار می نماید

به گزارش به نقل از خبرگزاری فرانسه، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای گفت هدف از این نشست توسعه و تقویت کوشش های مشترک و هم راستا شدن در جهت دستیابی به دیدگاهی مشترک به منظور شکست کووید 19 است.

وی اضافه نمود: این نشست در راستای حمایت و تأکید بر ملاقات های پیشین سران و وزرای دنیا در گروه هفت و گروه 20 برگزار می گردد.

این نشست یک روز پس از سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار خواهد شد و پس از بازگشت رئیس جمهور دموکرات به کاخ سفید انجام می گیرد.

جو بایدن مدعی است آمریکا رهبر دنیای برای واکسیناسیون است. هر چند سازمان های غیردولتی بخش سلامت درباره چنین ادعایی تردید دارند.

کاخ سفید می گوید از شرکت نمایندگان در این نشست انتظار دارد تا بلندپروازی های خود را درباره واکسیناسیون و دسترسی به تست ها و دارو ها افزایش دهند، سازوکار تأمین اقتصادی دراز مدت و امنیت بهداشتی را تأمین نمایند، برای تهدید های نوظهور رهبری دنیای وجود داشته باشد و اهداف مشترک تعیین شوند.

کاخ سفید هنوز لیست مهمانان شرکت نماینده در این نشست را تعیین نکرده است و در روز های آینده اخبار بیشتری در این باره اعلام می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بایدن در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، نشست مجازی کووید برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، نشست مجازی کووید برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید