روز شلوغ کمیته انضباطی والیبال، از محرومیت میرزاجانپور تا جریمه پاشیدن آب در زمین مسابقه

به گزارش وبلاگ جناب خان، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال چند پرونده انضباطی لیگ را آنالیز و آرا خود را در خصوص آن ها صادر کرد.

روز شلوغ کمیته انضباطی والیبال، از محرومیت میرزاجانپور تا جریمه پاشیدن آب در زمین مسابقه

به گزارش وبلاگ جناب خان، هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان یک شنبه(19 دی) برگزار گردید که طی آن تیم های شهرداری گنبد و فولاد مبارکه سپاهان در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند و این ملاقات حاشیه هایی داشت.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر، مجتبی میرزاجانپور، بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را تا تشکیل نشست کمیته انضباطی از همراهی این تیم محروم نموده بود.

کمیته انضباطی هم دوشنبه(20 دی) تشکیل شد و مجتبی میرزاجانپور را به علت به کار بردن الفاظ ناشایست که بر خلاف مقررات آیین نامه است و با استناد به ماده 3 و 4 آیین نامه انضباطی فدراسیون والیبال، به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بنابراین میرزاجانپور چهارشنبه، 22 دی در هفته هفدهم لیگ برتر مردان نمی تواند تیم فولاد مبارکه سپاهان را در ملاقات برابر شهرداری ورامین همراهی کند.

آرای ملاقاتهای شهرداری ورامین و فولاد سیرجان ایرانیان

ملاقات تیم های شهرداری ورامین و شهداب یزد در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان که روز چهارشنبه 15 دی ماه در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار گردید، با حاشیه هایی همراه بود.

بر اساس گزارش ناظر مسابقه، سازمان لیگ رضا نائینی یاری مربی تیم شهرداری ورامین را به علت رفتار ناشایست در ملاقات مقابل شهداب یزد تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقات محروم کرد.

کمیته انضباطی امروز (دوشنبه 21 دی ماه) برای آنالیز این پرونده تشکیل شد و رضا نائینی یاری مربی تیم شهرداری ورامین به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی با این تیم محکوم شد.

هم چنین باشگاه شهرداری ورامین به علت ریختن آب بطری به داخل زمین مسابقه و ایجاد وقفه در بازی، به پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در این نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، درخواست باشگاه فولاد سیرجان مبنی بر اعمال جریمه و مطالبه خسارت از رامین خانی و امیر حسین درخشان نیز آنالیز شد و هر یک از این بازیکنان به پرداخت پنج درصد از کل مبلغ قرارداد نسبت به باشگاه فولاد سیرجان محکوم شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روز شلوغ کمیته انضباطی والیبال، از محرومیت میرزاجانپور تا جریمه پاشیدن آب در زمین مسابقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز شلوغ کمیته انضباطی والیبال، از محرومیت میرزاجانپور تا جریمه پاشیدن آب در زمین مسابقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید