دهه فجر نماد واقعی اقتدار و همبستگی ملی مردم است

به گزارش وبلاگ جناب خان، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به مناسبت شروع چهل و سومین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پیغام تبریکی صادر کرد.

دهه فجر نماد واقعی اقتدار و همبستگی ملی مردم است

متن پیغام حمید طریفی حسینی به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقلْ جاء الْحقّ وزهق الْباطل إنّ الْباطل کان زهوقًا

ایام الله دهه فجر نماد واقعی اقتدار، همبستگی ملی، بصیرت و سربلندی ملت ایران در برابر توطئه های شیطانی استکبار جهانی است. ایامی که ملت متحد ایران، با تأسی از مکتب اسلام ناب محّمدی صلی الله و علیه و آله و السلم و به رهبری بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران، فرهنگی ترین و الهی ترین انقلاب تاریخ معاصر را بنیان نهاد.

دهه مبارک فجر که آئینه تمام نمای ولایت مداری، بصیرت افزایی، آگاهی و همدلی امت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، طلیعه تجدید میثاق دوباره ملت رشید ایران با آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی است که با حضور پر شور و شعور خود در راهپیمایی بزرگ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قدرت و عظمت خود را به رخ جهانیان نشان می دهند.

در چهل و سومین سالگرد انقلاب شکومند اسلامی، ضمن پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدات امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، به ویژه شهدای معلّم و دانش آموز، میثاق می بندیم که با ایمان پایدار، عزمی پولادین و کار جهادی، در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و اهداف عالی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، از هیچ تلاش و تلاشی دریغ نورزیم.

اینجانب ضمن تبریک این ایام خجسته و مبارک، از آحاد جامعه فرهیخته فرهنگیان، خاصه همکاران، معلمان و مربیان فداکار و ایثارگر آموزش و پرورش استثنایی، که همیشه دل در گرو اعتلای آرمان ها و ارزش های این مرز پر گوهر داشته و دارند، دعوت می کنم، ضمن توجه و تأکید به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، با حضور پر شور خود در این اجتماع ملی، حماسه ای به یادماندنی و بی نظیر دیگری را خلق نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دهه فجر نماد واقعی اقتدار و همبستگی ملی مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهه فجر نماد واقعی اقتدار و همبستگی ملی مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید